Półkolonie 24-28.06.2024

Na półkoloniach świetnie się bawiliśmy.
Byliśmy:
- w parku linowym w Myślęcinku
- na barce Lemara
- w kinie na filmie "Istoty fantastyczne"
- w ZOO w Myślęcinku
- na kilku placach zabaw
- w Centrum Wspinaczkowym SPIDER

Odwiedzili nas:
- Fit Dance z Zumbą
- Pan Klaun

Zapraszamy na foto relację :-)

II turnus półkolonii

1 lipca 2024 roku rozpoczyna się w naszej szkole II turnus półkolonii. Tego dnia o godzinie 7.30 odbędzie się krótkie spotkanie dla rodziców.
II turnus półkolonii trwa od 1 lipca do 5 lipca, codziennie od godz. 7.30 do 15.30.

Zapraszamy i życzymy udanego wypoczynku.

Zaczynamy wakacje!

Dopiero co zaczynaliśmy rok szkolny 2023/2024, a już przyszedł czas na zakończenie! Wczoraj, 20 czerwca, w czasie apelu pożegnaliśmy klasę ósmą, naszych nowych absolwentów. Dziś o godz. 8:30 świadectwa i nagrody odebrali uczniowie klas 4-7, a o 10:00 dzieci z klas 1-3. Cieszymy się, że tak wielu uczniów otrzymało wyróżnienia. Wiele podziękowań odebrali także rodzice, którym dziękujemy za zaangażowanie w życie klas i całej szkoły.
Miło nam także poinformować, że w roku szkolnym tym z absolwentów, który otrzymał nagrodę za najlepsze wyniki okazał się Antoni Karolewski. Z kolei nagrodę za największy progres w nauce z klasach 4-7 otrzymał Szymon Grzeliński z klasy 7. Wszystkie apele kończące rok szkolny uświetnił swoimi występami szkolny chór "Nutka" - bardzo dziękujemy jego członkom i opiekunce, p. Ocalewskiej.
A teraz... czas na odpoczynek! Życzymy wszystkim uczniom, rodzicom, nauczycielom i pracownikom szkoły jak najlepszych wakacji!

Zakończenie roku szkolnego

Uprzejmie informujemy, że uroczystość zakończenia roku szkolnego 2023/2024 odbędzie się w piątek, 21 czerwca. Klasy IV-VII spotykają się o godz. 8:30, z kolei klasy I-III zakończą naukę o godz. 10:00. Serdecznie zapraszamy!

Wielkie piłkarskie emocje

W dniach 8-15 czerwca 2024 we Włoszech odbyła się wspaniała piłkarska przygoda, jaką są Mistrzostwa Świata Akademii Juventus. Był to turniej o miano najlepszych piłkarzy świata szkółek piłkarskich, w którym rywalizowało 45 zespołów z całego świata. Bartek Małek reprezentował drużynę z Polski jako bramkarz i razem z zespołem klubowych kolegów wywalczył Mistrzostwo Globu, pokonując drużyny z USA, Australii, Szkocji Anglii i Tadżykistanu oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Bezpieczne wakacje

Uczniowie klas II brali udział w zajęciach dotyczących bezpiecznych wakacji w bibliotece miejskiej. Wszyscy mieli okazję wypowiedzieć się na temat zasad bezpieczeństwa oraz tworzyć gry z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Było wesoło, interesująco i bardzo pouczająco. Dziękujemy za zajęcia!

Informacja – ustawa Kamilka

Zamieszczamy szczegółowe informacje związane z tzw. ustawą Kamilka, poświęconą przeciwdziałaniu zagrożeniami przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Prosimy o zapoznanie się z załączoną prezentacją i standardami ochrony małoletnich, obowiązującymi w naszej szkole.

Byliśmy w Gdańsku

Niezapomniane wrażenia mają uczniowie z klas 5 i 6, którzy byli na wycieczce w Gdańsku. Na początku podziwialiśmy pomnik na Westerplatte, o którym bardzo dokładnie opowiedział nam przewodnik. Następnie zwiedziliśmy Muzeum II Wojny Światowej. Uczniowie dzięki wycieczce zdobyli wiedzę o tym, ile krzywd i cierpień przeżyła Polska i Polacy. Muzeum ukazało młodym ludziom obraz wojny, jej zniszczeń, upokorzeń i wszechobecnej śmierci. Zobaczyliśmy również gdańskie Stare Miasto, które będziemy miło wspominać. Poszliśmy również na pyszne lody i zapiekanki. No i... spotkaliśmy znanego i lubianego przez młodzież rapera, Kizo, z którym mamy zdjęcia. Wycieczka była bardzo udana, wszyscy wróciliśmy z niej zadowoleni.

Jadłospis 17-20.06

Oto jadłospis naszej szkolnej stołówki na najbliższy tydzień. Prosimy o terminowe płatności za obiady.

Wycieczka do Wrocławia

Uczniowie z klas 7 i 8 mieli okazję odwiedzić piękny i słoneczny Wrocław w ramach wycieczki szkolnej, która odbyła się 11 czerwca. Do stolicy Dolnego Śląska udaliśmy się pociągiem. Zwiedziliśmy zoo, starówkę, obejrzeliśmy także największą w Polsce wystawę budowli z klocków lego. Podziwialiśmy architekturę miasta, nie zabrakło oczywiście czasu na dobry posiłek i pyszne lody. Wycieczkę zorganizowali p. D. Skawiński i p. A. Sobaś. Zapraszamy do fotorelacji.