Bezpieczne wakacje

Uczniowie klas II brali udział w zajęciach dotyczących bezpiecznych wakacji w bibliotece miejskiej. Wszyscy mieli okazję wypowiedzieć się na temat zasad bezpieczeństwa oraz tworzyć gry z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Było wesoło, interesująco i bardzo pouczająco. Dziękujemy za zajęcia!

Informacja – ustawa Kamilka

Zamieszczamy szczegółowe informacje związane z tzw. ustawą Kamilka, poświęconą przeciwdziałaniu zagrożeniami przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Prosimy o zapoznanie się z załączoną prezentacją i standardami ochrony małoletnich, obowiązującymi w naszej szkole.

Byliśmy w Gdańsku

Niezapomniane wrażenia mają uczniowie z klas 5 i 6, którzy byli na wycieczce w Gdańsku. Na początku podziwialiśmy pomnik na Westerplatte, o którym bardzo dokładnie opowiedział nam przewodnik. Następnie zwiedziliśmy Muzeum II Wojny Światowej. Uczniowie dzięki wycieczce zdobyli wiedzę o tym, ile krzywd i cierpień przeżyła Polska i Polacy. Muzeum ukazało młodym ludziom obraz wojny, jej zniszczeń, upokorzeń i wszechobecnej śmierci. Zobaczyliśmy również gdańskie Stare Miasto, które będziemy miło wspominać. Poszliśmy również na pyszne lody i zapiekanki. No i... spotkaliśmy znanego i lubianego przez młodzież rapera, Kizo, z którym mamy zdjęcia. Wycieczka była bardzo udana, wszyscy wróciliśmy z niej zadowoleni.

Jadłospis 17-20.06

Oto jadłospis naszej szkolnej stołówki na najbliższy tydzień. Prosimy o terminowe płatności za obiady.

Wycieczka do Wrocławia

Uczniowie z klas 7 i 8 mieli okazję odwiedzić piękny i słoneczny Wrocław w ramach wycieczki szkolnej, która odbyła się 11 czerwca. Do stolicy Dolnego Śląska udaliśmy się pociągiem. Zwiedziliśmy zoo, starówkę, obejrzeliśmy także największą w Polsce wystawę budowli z klocków lego. Podziwialiśmy architekturę miasta, nie zabrakło oczywiście czasu na dobry posiłek i pyszne lody. Wycieczkę zorganizowali p. D. Skawiński i p. A. Sobaś. Zapraszamy do fotorelacji.